El govern de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, després d’anys esperant que l’Estat activi el projecte per completar el passeig marítim del municipi, pendent entre la desembocadura del Ridaura i el Port d’Aro, havia decidit emprendre l’obra amb recursos municipals i 1,5 milions d’euros per part dels gestors del port, dins del projecte d’ampliació. Segons informa el diari El Punt Avui, però la situació pot fer un gir després que, en la darrera visita dels responsables municipals al ministeri, els dirigents de Costes hagin reobert la porta novament a cofinançar els treballs: com que l’aportació estatal es limitaria a un terç, la inversió es podria accelerar. El cost de la passera per salvar el curs fluvial és el gran escull econòmic d’una obra que el regidor d’Urbanisme, Josep Maria Solé, calcula que costarà uns 2,5 milions. En el ple de dimecres, Solé va avançar el nou compromís de Costes per redactar un conveni que concreti les obligacions econòmiques de cada part i un horitzó temporal que s’ha de definir, però que el govern local de CiU i el PSC vol tancar aquest mandat. Per anar fent camí, Solé també va precisar que han iniciat converses amb els responsables de la demarcació gironina de Costes per dibuixar un avantprojecte de les obres, una missió que ja han encomanat als tècnics urbanístics del consistori.