I després

NOVA REVISTA DE GUÍXOLS COMERÇ I TURISME

Compartiu aquesta història

El passat mes de desembre es va presentar el Pla de Dinamització Comercial per Sant Feliu de Guíxols, una eina per desenvolupar una estratègia comercial i que en la presentació van destacar tres grans blocs.

El primer aniria en referència al paisatge urbà, el segon a l’associacionisme i la cooperació amb l’administració i el tercer en la presència digital i formació dels empresaris i comerciants per poder captar l’oferta als nous hàbits de compra.

En declaracions a Ràdio Sant Feliu, David Novi, president de Guíxols Comerç i Turisme, ens ha comentat que ja es comença a implementar aquest Pla de Dinamització i ho faran amb la publicació d’una revista dirigida als empresaris i comerciants per donar a conèixer l’associació i fer una campanya de captació de nous socis. Aquesta revista servirà per donar resposta a aquestes preguntes: qui son, què es fa, per què és important estar en una associació d’empresari, com hauria de ser la cooperació amb l’administració pública, etc.

La revista actualment s’està acabant de maquetar i la publicació es té previst per principis del mes de febrer, tindrà una tirada d’uns 1500 exemplars i s’editarà un cop l’any.

El passat dijous 18 de gener l’associació d’empresaris Ganxons, va aprovar el pla d’accions per aquest any 2018 en la celebració de l’assemblea anual de socis.

El més destacat és l’inici del pla de dinamització comercial que va endegar l’Ajuntament de la ciutat el passat mes de Desembre i on l’associació hi participarà amb l’aplicació de vuit programes que s’aplicaran des d’ara fins el 2020.

La publicació d’una revista informativa, comunicació constant amb les àrees de comerç i turisme, millorar la senyalització i l’oferta comercial i iniciar programa d’impuls digital són els punts més destacats així com posar en funcionament el projecte de Guíxols obert per recuperar la imatge dels locals tancats.

En activitats dinamitzadores es segueix la línia dels dos darrers anys i es manté la botiga al carrer d’hivern (3 i 4 de febrer) i d’estiu. La passarel·la de moda Costa Brava el 22 de juliol i les col·laboracions amb la fira del conte, nit en blanc i fira de Nadal.

El més llegit

I després