El jove ganxó Eloy Garcia Plaza ha publicat el seu primer llibre titulat “Triunfa en Instagram. Como empezar desde cero un perfil de Instagram y automatizarlo”. Una manera senzilla d’iniciar-se en el mon de les xarxes socials.
Segons explica l’autor, en un principi el llibre que volia escriure no el va pensar exclusivament cap a Instagram, si no que va fer un tipus de Brainstorming i va anar apuntant idees. Algunes d’elles eren sobre web i informàtica, altres relacionades amb la sostenibilitat, la dieta vegetariana, inversió o finances. Finalment es va decantar per Instagram. Bàsicament perquè portava 3 anys fent contingut a la xarxa social i havia començat des de 0, fins arribar a l’actualitat a més de 55.000 seguidors.
L’Eloy compta amb el perfil @numtric, en el que publica contingut diari sobre curiositats. El nom de “numtric” neix de la fusió de dues paraules, número i mètrica.
Segons creu, el més important per donar-te a conèixer a les xarxes socials és: la constància, alimentar el contingut, que sigui de bona qualitat i ser autèntic, no intentar fer imitacions.
La creació del llibre va ser un procés bastant solitari. Va passar per moltes etapes i van ser poques les persones que van ser coneixedores del seu projecte.
L’escriptor guixolenc diu “que ha estat treballant més d’un any per a poder tenir el llibre a les seves mans. Poder fer un tros de mi en una cosa material es diu aviat!”
Des del mes de juny es troba a la venda “Triunfa en Instagram”.
Podeu adquirir-lo a:
Llibreria La Guineu.
Llibreria Nobel.
Llibreria Roldós.
La plataforma Amazon (Link a la seva biografia).
Per missatge directe a través dels perfils @numtric i @eloygplaza