Amb l’exemplar extra de Nadal de 2013 el setmanari Àncora dóna per acabada una etapa més dels seixanta-sis anys d’existència de la publicació amb el format que durant molts anys s’ha editat.
Tal com ja han vingut anunciant en les darreres edicions, a partir del proper número del dia 9 de gener de l’any 2014, els exemplars s’editaran a la mida estàndard que tenen la majoria de revistes i suplements, en un format més petit i manejable i al mateix temps més fàcil d’adaptar a les noves tècniques informàtiques actuals, facilitant d’aquesta manera la compaginació i posterior maquetació i impressió.
No obstant es mantindrà el mateix disseny de les seccions habituals, si bé podrà variar algun format de les mateixes, procurant que la lletra d’edició sigui de fàcil lectura. També el material gràfic acompanyant els textos serà publicat com fins ara. Aquesta variació de format més petit comportarà per descomptat haver d’editar més pàgines per poder donar cabuda a tots escrits que es reben setmanalment per part dels col·laboradors, comunicants, entitats i associacions, sempre dins les possibilitats econòmiques que se’n derivin, d’acord amb la publicitat setmanal que es contracti, és a dir: com més anuncis més pàgines editades. Pel que fa a la publicitat, també s’adaptarà a la mida del nou exemplar, mantenint-se els anuncis com a l’actualitat.
Amb aquesta nova etapa d’Àncora la direcció es planteja seguir endavant amb la tasca iniciada l’any 1947 perquè Sant Feliu tingués una publicació setmanal on reflectir-hi els esdeveniments que succeïssin a la ciutat, en principi solament esportius i posteriorment d’informació general, en una època de censura i de pocs mitjans. Han passat des d’aleshores seixanta-sis anys i setmana rere setmana la publicació ha aparegut puntual els dijous als domicilis i a les llibreries de la ciutat. Tot mercès a la confiança dipositada pels fidels anunciants, subscriptors i lectors que junt amb els col·laboradors ho han fet possible en tot aquest temps.
Però consideren que el futur no és gaire positiu i els signes de millora no es veuen. Darrerament han patit una gran davallada de publicitat, disminució de vendes i baixes de subscriptors i això implica que, per motius econòmics, no poden oferir un producte atractiu com en anys anteriors. Un altre factor que hi té a veure són les noves tecnologies informàtiques que ofereixen el producte al moment. Tot i aquesta problemàtica, que no els afecta solament a ells sinó també als mitjans professionals, asseguren que procuraran continuar amb la seva tasca i compromís un any més.