I després

ESTALPACKAGING DE SFG, NOU ENVÀS

Compartiu aquesta història

L’empresa gixolenca Estalpackaging, líder a l’Estat espanyol en fabricació de vidre especial, continua en un període de gran expansió comercial i empresarial, deguda en part a la incorporació de nous productes en la seva línia de negoci. La darrera novetat que l’empresa, que té la seu a Sant Feliu de Guíxols, ha tret al mercat és el primer disseny d’una col·lecció inspirada en l’Home de Llauna de la coneguda pel·lícula El mag d’Oz, informa el diari El Punt Avui.
El disseny és de Remedios Simón, creadora de dissenys emblemàtics per a empreses com ara Luzifer, Veo Veo o Pikolinos. Segons explica el director general de l’Estalpackaging, Gerard Albertí, el nou disseny “s’inspira ara en les proporcions de les antigues llaunes d’oli, perdudes en aquests temps, en què l’envasat responia a necessitats de reserva, per tornar al present dissenys absolutament d’acord amb el seu àmbit”. Per això, segons Albertí, el nou producte és una ampolla asimètrica, ja que “és plana en un lateral i té forma d’embut a l’altre costat”. “Remedios Simón ha fet el disseny i nosaltres, la industrialització”, va assegurar el director general.
El nou model es va presentar en la fira Sitevi a Montpeller a finals del mes de novembre, es pot fabricar en color blanc o verd, i la seva capacitat pot ser des de 24 centilitres fins a un litre.
L’empresa Estalpackaging es va crear el 1995 i centra la seva activitat en la creació de productes destinat a l’embalatge del vi, begudes i productes alimentaris. Té 30 treballadors i una cartera d’uns 300 productes actius. Els seus principals mercats són els Estats Units, França, Itàlia, Alemanya, Portugal i l’Estat espanyol, però durant aquests últims mesos ha entrat a Turquia, Tunísia, Grècia, Marroc, Uganda i el Benelux. Estalpackaging té la seu a Sant Feliu i disposa d’oficines a Itàlia, França, Portugal, els Estats Units i Espanya.

El més llegit

I després