I després

L’ARJAU FINALISTA DELS RAHOLA

Compartiu aquesta història

El jurat avaluador dels 73 treballs presentats a la cinquena edició dels Premis Carles Rahola de Comunicació Local es va reunir a Girona per escollir els finalistes de cadascuna de les set categories. Els guanyadors d’aquests guardons, instituïts per la Diputació de Girona i la demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes de Catalunya, no es coneixeran fins aquest dijous, 20 de febre,r en l’acte de lliurament.
El jurat ha escollit com a finalistes, en la categoria de millor iniciativa de comunicació institucional, el conjunt de la gestió de la comunicació digital feta des de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i també la revista de Palafrugell.
El regidor d’Història Coneixement i Difusió de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, Pau Casals, considera que la tasca realitzada per l’Arxiu Municipal (organisme que edita la revista L’Arjau) és “summament satisfactòria i excel·lent”. Per Pau Casals, “el sol fet d’haver arribat a finalistes davant d’altres sis propostes de les comarques de Girona ja demostra que la publicació guixolenca és ben vista i valorada pels professionals del periodisme i la cultura”. És la segona vegada que l’Arjau se situa finalista en aquests guardons, els més rellevants de Girona en aquest àmbit, i que es donen a conèixer en una gala especial.
Els Premis de Comunicació Local Carles Rahola tenen per objectiu reconèixer la tasca de la professió periodística a les comarques gironines i fomentar la creativitat informativa i les iniciatives per difondre, recuperar, gestionar o aplegar informació de tipus periodístic en qualsevol format, àmbit i estructura.
L’acte de lliurament dels premis, que es divideixen en 7 categories, se celebrarà el dijous 20 de febrer a l’Auditori Palau de Congressos de Girona, a les vuit del vespre, i comptarà amb la presència de la majoria dels participants i amb una extensa representació del món periodístic i cultural gironí. Tots els premis estan dotats amb 1.000€, a excepció del guardó al millor projecte de comunicació periodística, que té una dotació de 2.000€.

El més llegit

I després