L’empresa guixolenca Estal Packaging acaba de presentar al mercat la primera solució de tap antireompliment per a boca GPI amb sistema de doble obturació, adaptat a tots els models d’ampolles i totalment personalitzable, informa El Punt Avui. L’empresa, dedicada al disseny, la concepció i la producció d’embalatge especial per al mercat alimentari i no alimentari, presenta així la col·leció Closures by Estal, gràcies en part a col·laboracions amb fabricants líders del sector de tancaments.
El producte estel·lar d’aquesta col·lecció és el tap GPI, que va adreçat bàsicament al món de la destil·leria i l’oli. “Amb aquest llançament reforcem la nostra ferma aposta per la inversió en R+D per continuar proporcionant als nostres clients i col·laboradors productes innovadors i adaptats a les seves preferències i necessitats”, explica Gerard Albertí, executiu en cap d’Estal Packaging.
L’empresa, amb els seus productes i solucions, ofereix les novetats tècniques i estètiques més recents del mercat. Amb elles, aconsegueix la diferenciació per als productes de vi i, en aquest cas, de destil·leria i oli, de creixent demanda al mercat estatal i en mercats internacionals.
Estal Packaging és una empresa que va ser creada l’any 1995 i ostenta el lideratge en alguns dels seus productes, cosa que li permet ser més competitiva i tenir les novetats tècniques i estètiques més recents del mercat.
Estal Packaging ha augmentat durant el primer trimestre del 2014 un 30% les seves vendes respecte a l’any anterior. Això s’explica per la consolidació de la política d’innovació i desenvolupament que li ha fet aconseguir un increment notable de la productivitat, explica l’empresa. Al mateix temps, continua reforçant la seva presència en mercats internacionals, a través d’innovació, qualitat i servei dels seus productes.