I després

El Porta Ferrada ven 3.000 entrades en la campanya de descomptes d’aquesta Setmana Santa

Compartiu aquesta història

El Festival de la Porta Ferrada ha venut 3.000 entrades dins la campanya del 20% de descompte en la venda de tiquets que s’ha fet aquesta Setmana Santa, entre el 6 i el 9 d’abril. Aquesta és una iniciativa que fa anys que es realitza i en aquest 2023, segons la organització, és en el que més entrades s’han venut aquests dies. El director artístic del Porta Ferrada, Albert Mallol, es mostra molt satisfet de com ha funcionat aquesta campanya i ens explica quins artistes han destacat en les preferències del públic.

 

Altres actuacions que també han tingut una bona venda d’entrades han estat les propostes de música clàssica que es faran al Monestir, com també el concert de la soprano Tina Gorina.

A principis d’aquest mes d’abril, el Porta Ferrada va presentar en roda de premsa els nous artistes que s’han afegit al cartell que ja es coneixia. Destaquen la presència dels nord americans Pink Martini, que obriran el festival el 7 de juliol al Guíxols Arena. També hi seran els Earth, Wind and Fire, el grup tribut God Save the Queen o el Festival Remember When.

També hi haurà 21 actuacions amb accent català, amb artistes com Núria Graham, 31 Fam, Mishima, Ramon Mirabet, Blaumut o La Pegatina, que celebraran els seus 20 anys als escenaris.

El més llegit

I després