Toca espavilar-se. El Palamós no té diners però, tot i que els resultats estan acompanyant l’equip de Bertu Fernández, vol fer un fitxatge en el proper mercat d’hivern i ha decidit buscar els diners d’una manera ben curiosa. Ni patrocinadors, ni mecenes que el paguin de la seva butxaca, sinó que el nou fitxatge haurà d’arribar gràcies a les aportacions dels mateixos aficionats del club degà del futbol català. El Palamós ha obert una pàgina de Facebook “Entra en joc, Campanya pel jugador facebook” on conviden a tots els seus seguidors a fer un ingrés (mínim 1 euro) en un compte bancari de la Caixa Penedès per, amb tot el que es recapti, fitxar la nova peça de l’actual cinquè classificat de Primera Catalana. “El Palamós és el club que té més seguidors al Facebook des de la Tercera Divisió fins a les categories regionals i vam pensar de fer una campanya per fitxar el jugador Facebook”, va explicar ahir el vicepresident esportiu del club empordanès, Toni Heras, que va destacar que els aficionats que hi participin podran opinar sobre les característiques del jugador escollit.
“Necessitem l’ajuda de tothom, l’aportació és d’un euro com a mínim tot i que seran benvingudes aportacions superiors. La idea és que els seguidors que ingressin diners al compte bancari participin mitjançant una enquesta del fitxatge més adient, ja sigui un defensa, un migcampista o un davanter”. Heras va desgranant així els detalls d’una iniciativa en la qual cada setmana el Palamós farà públic, a través de la xarxa social, la quantitat de diners que porta recaptada perquè “abans del gener ja puguem fer el fitxatge que ens agradaria presentar-lo aprofitant les vacances de Nadal”. L’anomenat primer “jugador Facebook” seria un refoç per a l’equip i, per això, “lluiria el número 12, lliure actualment, i en el dia del seu primer partit al Nou Estadi tots els aficionats que haguessin fet alguna aportació econòmica pel fitxatge tindrien l’entrada de franc”.