I després

Junts demana reforços per millorar la resposta de l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana

Compartiu aquesta història

Junts de Sant Feliu de Guíxols afirma que han rebut queixes de diversos ciutadans, sobre l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana, que els han expressat “la seva frustració per la impossibilitat de ser atesos en aquesta oficina i per l’excessiu temps d’espera que s’està oferint a aquells que aconsegueixen gestionar una cita prèvia”.

La formació diu que els consta que l’atenció presencial a les oficines de Vilartagues “és inexistent” cosa que afirmen “genera un greu dèficit en la disponibilitat del Servei”. Toni Carrión, portaveu de la formació, valora així la situació.

Junts diu que l’Ajuntament afirma que el servei a Vilartagues no està operatiu degut a baixes laborals entre el personal i que “l’atenció ciutadana no es limita exclusivament al Centre Cívic de Vilartagues, ja que també es poden gestionar cites prèvies a altres oficines municipals”.

El grup municipal creu que “aquesta resposta és insuficient i no aborda el problema real” i que s’hauria de “garantir la cobertura del servei en situacions de baixa laboral mitjançant mecanismes de substitució àgils, per assegurar que els ciutadans no es vegin obligats a desplaçar-se a altres punts del municipi”.

Junts conclou dient que “l’atenció ciutadana és un pilar fonamental per a una administració propera i de qualitat i no podem permetre que situacions com aquesta perjudiquin la relació entre la ciutadania i el seu Ajuntament”.

El més llegit

I després