• Fòrmula d´èxits
I després
  • A punt

Junts es reuneix amb el nou president de la Cambra de Comerç de Sant Feliu Albert Sibils

Compartiu aquesta història

Junts de Sant Feliu de Guíxols s’ha reunit aquest divendres amb el nou president de la Cambra de Comerç de Sant Feliu de Guíxols, Albert Sibils. Segons explica la formació, la trobada ha servit “per establir línies de col·laboració i compartir estratègies que afavoreixin el desenvolupament econòmic del territori”.

Durant la reunió s’han tractat diverses qüestions com ara “la necessitat de que l’Ajuntament i la Cambra treballin conjuntament en el suport a les empreses locals, la promoció del comerç i la digitalització del sector empresarial”, destaca la formació. Toni Carrión, portaveu de Junts, ens ho explica.

Segons Carrión, la reunió “ha estat una oportunitat per reforçar la col·laboració amb la Cambra de Comerç i treballar conjuntament en iniciatives que beneficiïn tant els emprenedors com les empreses ja consolidades del nostre municipi.”

Segons afirma Junts, el nou president de la Cambra, “ha destacat la importància d’un diàleg obert entre les institucions i el sector empresarial per afrontar els reptes econòmics actuals i futurs”.

El grup municipal destaca que aquesta primera trobada marca el començament d’una etapa de treball conjunt per “enfortir el teixit empresarial de Sant Feliu de Guíxols i assegurar-ne la competitivitat en un mercat en constant evolució”.

El més llegit

  • Fòrmula d´èxits
I després
  • A punt