Ja va passar en les passades eleccions municipals de fa 4 anys, però enguany els partits s’esforcen per oferir contingut específic i especialment dissenyat per a les xarxes socials.
Tots els partits es mantenen actius a les principals xarxes socials. La que tenen més protagonisme són Instagram i, encara ara, el facebook.
Tots els partits s’esforcen per fer arribar els principals missatges de campanya ja sigui en imatges o, molt especialment en vídeos.
A Facebook la campanya es fa especialment a través dels perfils oficials dels partits polítics, mentre que a Instagram, prenen molta més importància els perfils personals dels candidats.
Em aquestes dues xarxes socials és fàcil trobar el nom i les fotografies dels membres de les candidatures, els primers vídeos programàtics, o stories amb les últimes accions i missatges.
Els partits han abandonat progressivament el twitter, on només algunes formacions hi publiquen informacions de la seva campanya.
El rastre de la campanya ganxona es perd en xarxes més modernes, i més destinades a un públic més jove, com Tik Tok o twitch.