El cantant i músic ganxó Llorenç Fernández continua acumulant experiències de tota mena dins de la seva llarga carrera musical, en el qual és un personatge realment camaleònic i versàtil capaç de fer de crooner, de cantant de la seva pròpia orquestra (La Chatta), de posar veu a les cançons dels espots de televisió, d’intervenir en musicals (Isabel), de ser component d’un grup d’havaneres (Son de l’Havana), professor de música de l’Escola de Música de Sant Vicenç dels Horts i de tot allò que se li proposi.
Des de la seva ja llunyana etapa a l’Orquestra Meravella, comparteix escenaris i matrimoni amb la cantant Íngrid Morral, amb la qual són pares de tres nenes, una de les quals, la Carla, d’11 anys, va participar en el musical “Isabel” fa uns mesos.
Ara la Carla i en Llorenç estan formant un duet puntual que participa en l’enregistrament d’un talent show familiar que Telecinco posarà en antena d’aquí uns mesos on duets formats per pares i fills (d’entre 8 i 16 anys), competiran en aquest programa d’entreteniment que s’anomenarà “Levántate”, la versió espanyola d’un original anomenat “Stand up for your country”, en el qual el jurat estarà format per famosos com la darrera representant d’Eurovisión, Ruth Lorenzo, el presentador del programa “Hermano Mayor”, Pedro Garcia Aguado o la cantant Niña Pastori, espai que presentarà Jesús Vázquez, conductor d’altres talent shows com “Operación Triunfo” o “La Voz”.
Es varen fer càstings a centenars de persones de tot l’Estat, a Madrid, Barcelona i Màlaga, on Llorenç i Carla varen superar les proves per entrar en el concurs del qual s’han enregistrat 3 programes.
Quant a la mecànica, els membres del jurat s’encarregaran de puntuar les actuacions i també ho farà el públic a través d’un innovador sistema de puntuació instal·lat en els seients. Aquest dispositiu convertirà els moviments que cada assistent realitzarà en aixecar-se, quan se senti seduït per les interpretacions (d’aquí el nom de “Levántate”).
Aquest format de programa ha estat escollit entre els 20 formats més innovadors del món en la darrera edició del MIPCOM i ja l’han adquirit més d’una vintena de televisions d’Europa, Amèrica i Àsia i és una de les grans apostes de la cadena.