Ràdio Sant Feliu —107.0 fm i www.rsf.cat—, l’emissora municipal de Sant Feliu de Guíxols, ha estrenat nova imatge corporativa i de la seva página web, aquest dimarts.
El nou logotip de l’emissora l’ha realitzat Dosis Disseny i està inspirat en la imatge promocional de la ciutat des de fa tres anys, i que s’utilitza en diverses campanyes de promoció, tant locals, nacionals com internacionals.
Aquesta renovació visual ha coincidit amb les darreres dades de visites al seu lloc web, rsf.cat, on en aquest passat mes de març s’ha batut rècord d’usuaris únics amb vora 9.000 visitants. La pàgina web també ha batut rècord amb les més de 58.000 visites a les seves pàgines en aquest passat mes. Una xifra molt positiva que es veu també en els mitjans socials —Facebook i Twitter—, amb un excel·lent posicionament.
Cal tenir en compte que aquest lloc web només tracta informació d’àmbit local, una dada que encara dóna més importància a aquestes xifres.
El nou disseny de la pàgina està adaptat a les necessitats dels usuaris i en destaquen quatre apartat diferenciats: Actualitat, on s’inclouen les darreres informacions destacades; +Notícies, on es poden trobar altres informacions d’interès de la ciutat; A la Carta, el lloc on s’ubiquen les diverses entrevistes i informatius de l’emissora; i Política, amb tota la informació referent a aquesta qüestió.
L’emissora municipal està experimentant un seguit de canvis en la seva estructura i està apostant per un model d’informació local de proximitat amb un accent molt marcat de voluntat de servei públic. L’aposta informativa es nota en l’increment d’informacions en antena, nous formats i més presència també online.