Aquesta setmana el regidor de d’Indústria, Turisme, Ocupació i Mercats, de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols, Juanjo Garcia Cañadas i tècnics del seu departament, s’han reunit amb empresaris de l’hostaleria per tal de trobar noves fórmules de reclam per tal d’endegar conjuntament noves campanyes i reclams per a la marca Sant Feliu des d’aquest sector.
El regidor declarava a la nostra emissora que el que estan buscant en aquests moments “són eines de promoció conjuntament amb els professionals de l’hostaleria de la Ciutat que, una vegada més, han respost extraordinàriament i, en aquest cas, hem trobat dos elements que poden ser molt bons per a la dinamització del sector.
Una d’elles és la recuperació de la “Cuina de l’arengada” que si bé per les possibilitats que permet, segons els restauradors no pot ser una campanya temporal, si que es poden fer accions puntuals a través d’una marca pràcticament inèdita que s’havia annexat a la cuina del Peix Blau fa uns anys i que, com a mínim, ens permetrà fer un esmorzar popular..
L’altra sí que serà una campanya que es portarà a terme des dels bars i cafeteries, entre altres establiments, que portarà el nom de “Vine a fer el vermut a Sant Feliu” a la qual ja s’hi han adherit més de 20 establiments i que volem que sigui, per una banda, el reclam per venir a Sant Feliu o bé el motiu per ampliar l’oferta a la gent que ja es trobi en el municipi”.
El ganxo és que cada establiment tingui una especialitat exclusiva que el diferencií de la resta i que es pugui crear, al temps, una ruta a la recerca de la recepta exclusiva que ja s’ha acordat que els establiments adherits a la campanya dissenyaran.
Si tot queda lligat, a finals d’aquest mes ja es farà la presentació i posada en funcionament de les campanyes que, a més de la recerca de nous incentius gastronòmics, té la intenció d’allargar la temporada després de la celebració de les fires del setembre, fent un pont amb les activitats dels dos darrers mesos de l’any.