I després

SOBRE L’APARCAMENT DE L’HORTA D’EN PALAHÍ

Compartiu aquesta història

L’Horta d’en Palahí torna a ser aparcament, ara privat, després de més d’un any d’entrada indiscriminada de vehicles, per manca de reposició de la tanca, després que l’any 2013 l’Ajuntament i el propietari no es posessin d’acord en el preu del lloguer. Ara, el propietari ho ha llogat a una empresa privada que en farà l’explotació, per a la qual disposa d’un permís municipal fins el 15 de setembre.
La infraestructura serà la mateixa: terra de sauló, manteniment dels pous safareix, arbrat i terra de sauló compactat i només s’equipa amb quatre terres de focus, el torn d’entrada i sortida, la caseta del conserge i un wàter químic.
Aquest espai compta amb una superfície útil de 3.677m que aporta una cabuda per a 170 vehicles que han de ser utilitaris i furgonetes i en cap cas camions ni autocars.
El preu és ostensiblement més baix que el de l’aparcament de La Corxera, que té una tarifa d’unitat horària de 2’10 euros, mentre la del Santfepark Aparcament (Horta d’en Palahí) està arrodonida a 1 euro l’hora.
Aquesta empresa, que es defineix a les xarxes socials com a familiar, anuncia a través de la seva pàgina que tenen “la voluntat de donar servei a residents i visitants de Sant Feliu de Guíxols”, al temps que promocionen les seves “tarifes econòmiques i abonaments que podeu reservar a través del correu de contacte: santfepark@gmail.com o al Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004299319576&fref=ts
El regidor de vialitat, Joaquim Clarà, va declarar en el ple de dijous que essent de pagament, a diferència de l’any passat, això assegurarà la rotació de vehicles, la qual cosa es considera positiva per a la ciutat atès que els residents ja poden disposar d’una tarja d’aparcament gratuït a l’aparcament de La Corxera durant tot l’estiu.

El més llegit

I després