Nova edició de la proposta Street Outlet Platja d’Aro (pdf), aquest cap de setmana 5 i 6 de setembre (10-22 h). Durant dos dies, més d’un centenar de comerços i establiments prenen el carrers del centre de la ciutat per presentar-hi moda, tendències, colors, estil, personalitat i varietat amb les millors ofertes de l’any a l’entorn d’un ampli estoc de productes de primer nivell a preus immillorables. Segons informa ciutada.platjadaro.com, és una oportunitat única per cercar i trobar grans oportunitats de compra en el centre comercial i oci a cel obert més gran de la Costa Brava.
Una iniciativa de l’Associació d’Empresaris de Castell–Platja d’Aro i S’Agaró i de la regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament; que després de 30 edicions abandona el nom clàssic i el model tradicional de La Botiga al Carrer, iniciat l’estiu de l’any 2000 i que s’ha celebrat ininterrompudament dos cops l’any, tot coincidint amb el final de la temporada d’hivern i d’estiu. Enguany també s’estrena el nou model de bosses de paper i plàstic que de manera unificada distribueixen els establiments participants per a les compres dels clients, així com la campanya de promoció de l’esdeveniment.
Amb el nou concepte Street Oultet, Platja d’Aro vol mostrar tot el seu potencial i oferta comercial i de serveis; i alhora donar protagonisme als establiment participants, generant dues jornades de comerç lúdic i participatiu. Aquesta acció de dinamització comercial s’afegeix a altres iniciatives que desenvolupades al llarg de l’any com són Moonlight Shooping, la gran festa del comerç local; Magic Night amb establiments oberts i espectacles fins ben entrada la nit; o Platja d’Art amb l’exposició de quadres de diversos artistes en desenes d’establiments alhora que alguns restaurants ofereixen el Menú de l’Art.